Webshop inom kort
Logga in som medlem
Schedule

Ashtanga Mysore

Yin / Hot Yin

Ashtanga

Kundalini

Bikram

Hot Ashtanga

Stretch & Release ©

Hot Vinyasa

Strength & Balance ©

YogaBooty ©

Pulse ©

Våra
Klasser

Här kan du klicka för att enkelt se de klasser som passar dig. Vi har ett brett utbud för yoga i Stockholm.

Vill du yoga i värme t.ex. Bikram eller rumstemperatur? Dynamiskt eller lugnt? Svettas i en HIT-baserad styrkeklass med nya tidens konditionsträning?

Vårt program är strukturerat för att möta behoven hos alla som kommer.

Är du ny börjar du med grunderna och väljer en klass under kategori Nybörjare, du som hållit på längre kan gå på samtliga nivåer.

Bikram

En mycket varm och fuktig klass som är utmanade på många olika plan. Drick mycket och kom beredd på en klass med bootcamp känsla. Lugnt tempo. Alla arbetar efter sin egen förmåga och naturligtvis anpassar vi nivån till dig.

Obligatorisk utrustning: matta, stor handduk och vatten

Stretch & Release ©

Vi värmer upp och aktiverar olika muskelgrupper för att sedan sträcka och tänja ut dem. Klassen utförs i värme, i varierande tempo till musik. Alla arbetar efter sin egen förmåga och naturligtvis anpassar vi nivån till dig.

Obligatorisk utrustning: matta och vatten

Ashtanga

Fortsättningsklass på vårt Ashtanga program och bygger vidare på de grunder du lärt dig i Hot Ashtanga. Denna klass kan du gå på när du gått på Hot Ashtanga och stämt av med läraren. Alla yogacenter jobbar lite olika och vi ber dig att ta dig tid att lära dig våra rutiner. Högt tempo.

Obligatorisk utrustning: matta

Hot Ashtanga

Vi arbetar med och går igenom våra grunder i Ashtanga yoga.  Grunderna är stommen i ditt Ashtanga utövande och det är genom att arbeta med dessa och din andning som du utvecklar din yoga. Lugnt tempo. Alla arbetar efter sin egen förmåga och naturligtvis anpassar vi nivån till dig.

Obligatorisk utrustning: matta

Ashtanga Mysore

Fortsättningsklass på vårt Ashtanga program. Mysore klasserna är inte ledda i grupp utan läraren hjälper alla deltagare med sin Ashtanga practise där de befinner sig, det är alltså en individuell klass. Denna klass kan du gå på när du gått på Hot Ashtanga och stämt av med läraren. Alla yogacenter jobbar lite olika och vi ber dig att ta dig tid att lära dig våra rutiner. Högt tempo.

Ej för nybörjare.

Obligatorisk utrustning: matta

Hot Vinyasa

Fortsättningsklass på vårt Ashtanga program. Denna klass kan du gå på när du gått på Mysore och stämt av med läraren. Alla yogacenter jobbar lite olika och vi ber dig att ta dig tid att lära dig våra rutiner. Högt tempo.

Ej för nybörjare.

Obligatorisk utrustning: matta

Kundalini

Kundaliniyogan tränar ditt fokus, närvaro och uthållighet. Passen kan innehålla både utmanande och enklare ställningar och avslutas alltid med vila och meditation. Alla arbetar efter sin egen förmåga och naturligtvis anpassar vi nivån till dig.

Obligatorisk utrustning: matta och handduk

Yin / Hot Yin

Varje position hålls en längre tid dvs. 3-7 minuter.  Även om klassen utförs i ett lugnt tempo kommer du att känna varje position på djupet och öppna upp dina muskler ordentligt. Lugnt tempo (väldigt lugnt) till musik. Alla arbetar efter sin egen förmåga och naturligtvis anpassar vi nivån till dig. Vi varierar klassen ibland i rumstemperatur och ibland i värme.

Obligatorisk utrustning: matta och handduk.

Strength & Balance ©

En styrkeklass baserad på cirkelträning. Utmanande med många övningar som du kommer att känna igen. Högt tempo till musik. Alla arbetar efter sin egen förmåga och naturligtvis anpassar vi nivån till dig.

Obligatorisk utrustning: matta och vatten

YogaBooty ©

En styrkeklass baserad på cirkelträning. Vi bygger upp kroppens baksida med extra fokus på stussen. Många övningar kommer du att känna igen. Lugnt tempo till musik. Alla arbetar efter sin egen förmåga och naturligtvis anpassar vi nivån till dig.

Obligatorisk utrustning: matta och vatten

Pulse ©

YogaStyrkas nya koncept med fokus på HIIT (High Intensity Interval Training) vilket är den moderna metoden att snabbt öka sin ämnesomsättning, gå ner i vikt och öka sin kondition. Maximal utdelning på minimal tid.

Obligatorisk utrustning: matta och vatten